ביקשתם? קיבלתם!

עפר גדנקן No Comments on ביקשתם? קיבלתם!

דיסיטי תגברה את מערך האוטובוסים לבירת העיצוב

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הפנינג 'בין הזמנים' הענק של בירת העיצוב של ישראל, דיסיטי במעלה אדומים, שובר שיאים של דרישה מצד הציבור ליותר ימים, יותר שעות ויותר אפשרויות לנצל את המיזמים המרתקים לכל המשפחה, שמתקיימים במיוחד בימים אלו במתחם הענק בישראל. הנהלת דיסיטי, שמאז הקמתה קשובה לצרכי לקוחותיה ללא כל סייג, נענתה לדרישה ותגברה באופן מידי את מערך הנסיעות למקום. מדי שעה עגולה יוצא אוטובוס היישר מבניני האומה אל מתחם הדיסיטי, כאשר הנסיעה, כמובן, ללא כל תשלום. האוטובוסים מקיימים את נסיעותיהם עד השעה 21:00.

אלפי משפחות כבר הגיעו במהלך בין הזמנים של השנה, ליהנות מיום כיף עם כל המשפחה והיד עוד נטויה. ימים אחרונים לחופשת בין הזמנים של הבנים והמשפחות ממשיכות להגיע מדי יום ביומו, מנצלים גם את יריד החזרה לבית הספר, עם חנויות שעונות על צרכים לא רק של עיצוב הבית, אלא כל מה שהילדים צריכים לבית הספר. במקום ישנו סניף ענק של מקס סטוק, בן למעלה מ- 2500 מטר, שם מביאים את כל מוצרי החזרה לבית הספר האיכותיים במחירים שאין להם מתחרים בשוק. לצד ניצול הזמן לעריכת קניות נדרשות, בהמשך היום נהנות המשפחות מפעילויות מדהימות שמתקיימות מדי יום ביומו ברחבת הענק בדיסיטי, הילדים מאושרים במתחם הדי ג'אמפ הענק ודוכני אוכל כשרים למהדרין, פתוחים לכל אורך היום על מנת שההורים יוכלו לפנק את הילדים מבלי לקרוע את הכיס. חווית חופש אמיתית באווירה של חו"ל, סוגרת לכולם פינה בצורה מושלמת.

"נערכנו מראש להיקפים גדולים של מבקרים", אומרת פנינה רווח, מנכ"לית דיסיטי "ואנחנו שמחים לראות את הפנים המאושרות של המבקרים שלנו. המחירים אצלנו חסרי תקדים, המתנות השוות שיש כאן בכל הזדמנות, האווירה הייחודית והחניה בשפע, התחבורה החינמית מבנייני האומה, הפעילויות הבלתי פוסקות, כל התמהיל המדויק שבנינו, הפך את הקיץ של אלפי משפחות להרבה יותר מהנה".

בואו לנצל את ימי החופשה לחוויה משפחתית בלתי נשכחת, במקום שכל כולו עיצוב מרהיב, הפנינג פעילויות וקניות המשתלמות ביותר. כל הטוב שאפשר לחלום – במקום אחד, 20 דקות נסיעה מירושלים.

 



0 תגובות